Klachtenregeling
Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts
Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede of klacht, dan zullen wij proberen die voor u op te lossen. Het heeft de voorkeur om een klacht met uw huisarts op het spreekuur te bespreken, u kunt daarvoor een afspraak maken. U kunt dit gesprek ondersteunen en/of voorbereiden door uw klacht op schrift te zetten en dit vooraf aan de afspraak te mailen, in te leveren of mee te nemen naar de afspraak.
Klachtenformulier voor de patiënt
– graag helemaal invullen –
Vul het klachtenformulier hiernaast online in of download het klachtenformulier hieronder, print het formulier en lever het ingevuld in bij de assistente aan de balie.
U kunt het ingevulde formulier afgeven bij de assistente aan de balie. Wij nemen daarna telefonisch of schriftelijk contact met u op.
Onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris
Is het te lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem
Onze huisartsenpraktijk is voor de klachten- en geschillenregeling aangesloten bij:
Stichting DOKh
Kwakelkade 21f
1823 CL ALKMAAR
Tel: 072-520 83 25
Website: www.dokh.nl
Uitleg over de klachtenregeling van Huisartsenpraktijk Appelhaven
Download hier de uitleg over de Klachtenregeling Appelhaven.
Belangrijke informatie
Helaas zijn wij gesloten voor nieuwe inschrijvingen.
Vakanties:
A.J.J. van Eerden: 22 jan. t/m 24 jan. & 17 feb. t/m 21 feb.
E. Stelling: 17 feb. t/m 21 feb.
S.M. Vleer: 13 en 14 maart afwezig
Heeft u al aangegeven of u uw medische gegevens elektronisch wilt delen? Kijkt u even op ikgeeftoestemming.nl om aan te geven of u dit wel of niet wilt.