vrijdag
4 oktober 2024

Klachtenregeling

Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts

Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede of klacht, dan zullen wij proberen die voor u op te lossen. Het heeft de voorkeur om een klacht met uw huisarts op het spreekuur te bespreken, u kunt daarvoor een afspraak maken. U kunt dit gesprek ondersteunen en/of voorbereiden door uw klacht op schrift te zetten en dit vooraf aan de afspraak te mailen, in te leveren of mee te nemen naar de afspraak.

Klachtenformulier voor de patiënt

– graag helemaal invullen –

Uw gegevens
(degene die de klacht indient)
Gegevens van de patiënt
Aard van de klacht
De klacht gaat over (meerdere keuzes mogelijk):
*   de manier waarop de medewerker tegen u praat of met u omgaat
** de manier waarop diverse zaken in de praktijk geregeld zijn

Vul het klachtenformulier hiernaast online in of download het klachtenformulier hieronder, print het formulier en lever het ingevuld in bij de assistente aan de balie.

U kunt het ingevulde formulier afgeven bij de assistente aan de balie. Wij nemen daarna telefonisch of schriftelijk contact met u op.  

Onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris

Is het te lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem

Onze huisartsenpraktijk is voor de klachten- en geschillenregeling aangesloten bij:

Stichting DOKh

Kwakelkade 21f
1823 CL ALKMAAR
Tel: 072-520 83 25
Website: www.dokh.nl

Uitleg over de klachtenregeling van Huisartsenpraktijk Appelhaven

Download hier de uitleg over de Klachtenregeling Appelhaven.

Belangrijke informatie